28 July 2011

mengaumlah!

selamat petang semua.

hari ni gua sangat kecewa. babi betei punya member. sepatutnya gua duk atas kereta ondway ke SNBJ sekarang. malangnya gua still terperap dalam bilik duk mengadap latop buruk gua. silaka betei. tak pernah gua rasa sekecewa ini. tengok Red Devil kena bahan dengan Barcelona pun tak pedih macam ni. tengok Red Warriors kena gol air mata masa final lawan Terengganu pun tak seperit ni. 

kerana gua sayang Malaysia. segala-galanya Malaysia. Tanah Tumpah Darahku.


dengar-dengar Aidil main malam ni. gua sokong dari jauh di depan screen tv mamak malam ni. 2-0 je. kerja mudah je geng. goodluck Harimau Malaya!

8 comments:

adrinaqamarina said...

taknak aidil in boleh?


boldkan part laptop buruk, beli laptop baru cepat!


harimau malaya kena menang malam ni~

hackshitam said...

baru lg sebenarya..hoho

aidil lar power, compare ngan defender lain yg muda lg. =)

theorked said...

sy kirim result je kat kawan2 . haha .

fatian athiea said...

bagus!

yanmaneee said...

supreme new york
cheap nfl jerseys
balenciaga
nike air max 270
converse
nike air max
ultra boost 3.0
stephen curry shoes
yeezy boost 350
lebron 16 shoes

shenes said...

replica bags canada replica bags by joy replica bags seoul

Unknown said...

see dolabuy.ru why not check here replica bags china about his Check This Out

Unknown said...

t7q01x7r68 b0v68x1s79 h7u31d9i02 p1l20w9y78 m3v25s3i88 a3l44a6p09