28 July 2011

mengaumlah!

selamat petang semua.

hari ni gua sangat kecewa. babi betei punya member. sepatutnya gua duk atas kereta ondway ke SNBJ sekarang. malangnya gua still terperap dalam bilik duk mengadap latop buruk gua. silaka betei. tak pernah gua rasa sekecewa ini. tengok Red Devil kena bahan dengan Barcelona pun tak pedih macam ni. tengok Red Warriors kena gol air mata masa final lawan Terengganu pun tak seperit ni. 

kerana gua sayang Malaysia. segala-galanya Malaysia. Tanah Tumpah Darahku.


dengar-dengar Aidil main malam ni. gua sokong dari jauh di depan screen tv mamak malam ni. 2-0 je. kerja mudah je geng. goodluck Harimau Malaya!

4 comments:

adrinaqamarina said...

taknak aidil in boleh?


boldkan part laptop buruk, beli laptop baru cepat!


harimau malaya kena menang malam ni~

hackshitam said...

baru lg sebenarya..hoho

aidil lar power, compare ngan defender lain yg muda lg. =)

juwita said...

sy kirim result je kat kawan2 . haha .

misz molecule said...

bagus!