24 November 2010

istighfar panjang

pukul 4 pagi semalam. lepas Pesta PES 11 kat bilik member gua. gua terus balik bilik. nak lelapkan mata. mengantuk sangat. macam biasa. sebelom tido. gua capai berus gigi, terus pergi tandas.

sampai kat depan pintu tandas. ada negro pakai 'underwear kaler putih tanpa urat-urat benang lain' duk angkat bontot tertonggeng kat paip air. dia toleh kat gua sambil senyum. gua telan air liur. mulut kumat-kamit istighfar. faka!

terus gua balik bilik tak jadi nak gosok gigi. 


gadis-gadis yang duk baca. jangan duk tengok lama sangat gambar ni. tengok sekali rezeki. tengok banyak kali. dosa. keh keh keh.

23 comments:

hiro said...

kah2..lu rangsang x?

platipus said...

aku dah terbayang kalau kau yg pakai ni..grr

plumpy.tootsie said...

line slow,gmbr load nmpk kepala je.gua tak dosa kan???

Encik Tikus said...

letak laa gambar Lil Wayne, baru ahh stylo

athiea said...

gua tak tengok pun..
gua nmpk itam putih kehidupan je kat pitcha tu.har har har..

da tu, orang ke, ape???

little ain said...

ngeri.

hackshitam said...

hiro>
sikitt pun tak. cesshh.

platipus>
cesss...

plumpy>
tipu pun dossa..haha

hackshitam said...

tikus>
sape kah Li Wayne?

tia>
tipuuu..ahaha. gua agak.. cimpanzi kott..haha

ain>
hehe..opsss.

mcjust.lol said...

gambar tak loading lah.. nasib baik..

mcjust.lol said...
This comment has been removed by the author.
Ery Farieha said...

kenapa aku tak leh nak berimajinasi ni?




=___=

biskut said...

wah Pesta PES 11!..lama jari2 ku tdk bermanja dgn joystick.

syafiqah ezam shah said...

tambah dosa gua tgk gmbr ni..ceitt..haha

Fiq said...

ngeri sial..

ah..klu lu kata tak terasang tu menipu sunat namanya..

kan..ahhaa

afiqah said...

peh gua macam nak suruh adik gua pakai cmni lah.

takyah nak asyik bukak blog lu tengok.
HAHAHAHAH!
FAKA!

adrinaqamarina said...

tak suka ketol3......................

tia said...

perghh!
bole tahan lame jugak gua tgk gmbr tuh tanpa kelip
tahniah ntok gua!

K I E R A said...

Hah -.-

LadyRye said...

ai peduli hapa gambaq nigger tuh

ai sayang lu lebih walaupun lu keding cam cicak kurbain

kan?

yang benar

courtney love and the holes

anntaj said...

pastinya sexy kan??? kikikiee...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
nampak rare tak?

cikpia said...

wow!!!!
(sambil lap air liur)

DuniakuAbstrak said...

hahaha

sempat telan air liur