02 November 2010

sembilu


"sape Awang tu? dah lama ko janji nak bagitau sape Awang tu."

"Awang satu universiti dengan Ros eh? ke Awang mane ni? ramai sangat manusia bernama Awang ni."

"yelar. Awang mana lagi. aku tanya Awang kawan satu course dengan Ros lar. aku tau Awang tu sorang je. kawan kat FB ko tu lar."

"hurrrmm. Ros cakap dia suka Awang."

"Ros suka Awang?"

"ye. Ros suka Awang. Awang pun suka dia. sama-sama suka. sama-sama pendam rasa."

"hah? Ros suka Awang?"

"tu yang Ros bagitau aku. Ros cakap mereka Teman Tapi Mesra sekarang." 

"ok. bagitau Ros. sudah-sudahlar layan aku ok."

"dia layan ko sebagai kawan lar."

*offline*

"weh, janganlar macam ni."

*****


lalu gua turun main bola nak cari kaki nak sepak negro nak sepak kuat-kuat. maaf kalau gua terkasar main bola tadi. tak ada sape tahu hati gua sekarang macam mana.

but life still moves on. final exam is coming. concentrate to that first.

lets forget this fucking part.

4 comments:

LadyRye said...

xpa

ros bleh pi mampus

rai ada!

plumpy.tootsie said...

goodluckexam.

hackshitam said...

rai>
xnak rai..
nk rosss..
hahaha

plumpy>
tenkiu....

fyezrahman said...

sabar la..bunga ros banyak jual tepi jalan..org da nk konvo ni..nk beli bundle pon boleh! hahaha