01 January 2011

tak bermakna

jam  tunjuk 5:28 AM. dan gua masih belum mampu tidur. baru bangun sebenarnya at around tu 2 AM tadi. hari ni 1 Januari 2011, 01/01/11. really nice date. tak ada ape special pun bagi gua. hidup diteruskan jua. hari tetap sama. masih 7 hari seminggu. 12 bulan setahun.

masuk jamban, tujuannya masih sama. masih untuk berak. azam baru? this is really shit. masih tetap sama. sekadar mampu buat azam. tak mampu dikota. semester baru bakal tiba. dengan harapan. gua akan menjadi seorang yang lebih rajin. usia menganjak tua satu tahun. ayah dengan mama terus dimakan usia. semoga sihat dan dilindungi sentiasa.

pagi ini. otak gua ligat duk pikir benda yang gua sendiri tidak pasti apa. hati kalut duk tanya soalan yang gua sendiri tak mampu jawab. and then, gua tiba-tiba rindu dengan member-member kamceng gua. semua pengalaman yang ditempuh bersama. hidup sama nakal tapi rezeki Allah yang tentukan. moga berjaya semuanya.

these are my feelings right now. sorry guys. tak tahu apa yang ditulis. tak selalu macam ni. happy new year. azam tahun baru bermula sekarang!

7 comments:

MATAHARI said...

hanya bertarikh nombor 1. tiada pengertian kan. melainkan jika kita berjaya mengisi dengan kemanisan dunia yang sebenar. bukan berpeleseran tapi di hadapan sejadah.

maCy said...

rindu macy x? kalo rindu kol 999.

mencik bila dah tmbh satu depan no 2 kat umor~ huk3

misz molecule said...

moga hidup lu lebih bermakne tahun ni..


gud luck!!

adrinaqamarina said...

usia dah menginjak satu taun~~~ huaa.

pe pon jadi, tabahkan ati oke. lelaki harus kuat kan? :)

Encik Tikus said...

yeah jgn sediih sedih nooo, jom main cityville dengan gua, keh keh

little ain said...

semoga kawan kawan sume bjaya nanti.

study gile susah. hopefully everything pays well nanti.

and you too :)

woot-woot said...

pagi kul 2 solat tahajud tak ? :)

jawab dalam hati ^^